قوانین خرید از سایت فروشگاه اینترنتی ایطو 

 

 

خرید از ما به منزله پذیرش تمامی قوانین این صفحه می باشد.  

 

 

 

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‏‌ های فروشگاه  ایطو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر میباشد. در صورتی که در قوانین درج شده، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از وب سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر میباشد.

 

تعریف کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت ‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه ایطو اقدام نماید. همچنین از آنجا که فروشگاه ایطو  یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

قوانین ارائه محصولات و خدمات

می باشد.

 

 

 

 

تماس با ما

 

روش های پرداخت سفارش و ارسال کالا

توجه :  اولویت ارسال سفارش و موجودی  با روش پرداخت آنلاین می باشد.

روش های پرداخت

به صورت پرداخت آنلاین

از طریق درگاه بانکی صورت می گیرد و پس از ثبت سفارش و پرداخت ،  و بررسی سفارش توسط پشتیبانی سایت در مرحله ارسال قرار می گیرد. و پس از دو روز کاری ارسال میگردد .

پرداخت هنگام دریافت

پس از ثبت سفارش جهت هماهنگی ارسال کالا با شما تماس حاصل می شود و هزینه پست قبل از ارسال به صورت واریز به شماره کارت 6104337460450800 به نام زهرا آفرین از شما دریافت می گردد و هزینه کالا هنگام دریافت پرداخت می گردد (مشتری موظف است هنگام دریافت کالا ،  فاکتور مامور پست را بررسی کرده و طبق فاکتور هزینه کالا را پرداخت نماید و شامل هیچگونه هزینه اضافه نمی باشد.) ، در این روش خرید مدت زمان ارسال پنج روز کاری میباشد .

توجه : در نظر داشته باشید به دلیل حجم سفارشات مدت زمان تحویل و ارسال کالا به نوبت ثبت سفارش و 2 روز کاری  انجام می شود .

شرایط عمومی ارسال

ارسال سفارش فقط در روز های کاری شنبه تا چهارشنبه 8 تا 15 و پنجشنبه 8 تا 12 ظهر ( غیر تعطیل رسمی ) و ارسال آنلاین شیراز در ساعت های کاری 8 صبح تا 15 پنجشنبه 8 تا 11 ظهر امکانپذیر می باشد.

زمان ارسال کالا و تحویل به پست

پس از بررسی سفارش توسط پشتیبانی

 

توجه زمان اعلام شده در توضیحات بالا زمان تحویل سفارش از طرف فروشگاه به پست می باشد ،  سفارش های پست پیشتاز بین 3 تا 5 روز به گیرنده تحویل داده می شود .

پیگیری ارسال و کد رهگیری پست

جهت پیگیری ارسال کالا و دریافت کد رهگیری پستی با شماره 09164435280 تماس در ساعات کاری( 8 صبح الی 3 بعد از ظهر )  حاصل نمایید و در ساعات غیر کاری پیامک متنی ارسال فرمایید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

روند استرداد وجه توسط فروشگاه

در صورت عدم موجودی کالا در فروشگاه ، طی دو روز کاری آتی با شما جهت بازگشت هزینه با شما تماس گرفته می شود و پس از دریافت شماره کارت به نام سفارش دهنده در سایت به حساب شما واریز می گردد.

روند مرجوعی کالا

پس از هماهنگی با پشتیبانی و ارائه دلایل مرجوعی تنها در صورتی شامل مرجوعی می گردد که پس از دریافت کالا توسط فروشگاه ، در صورتی که پلمپ محصول باز یا دچار خدشه نشده باشد ، فقط هزینه کالا به مشتری باز می گردد ، ( لازم به ذکر است هزینه بازگشت شامل هزینه های پستی هنگام خرید هنگام بازگشت کالا نمی باشد.)

قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی

فروشگاه ایطو خود را نسبت به حفظ و عدم افشای اصلاعات مشتریان متعهد دانسته و صرفا در صورت ارائه درخواست و حکم رسمی از مراجع ذیصلاح دسترسی به اطلاعات کاربران امکانپذیر خواهد بود.

تمامی مطالب در دسترس از طریق این سایت جزء حقوق فروشگاه محسوب گردیده و در صورت هرگونه استفاده . نشر مطالب بدون کسب مجوز حق پیگرد قانونی برای فروشگاه محفوظ است ، همچنین اطلاعات کاربری مشتریان و همکاران محترم محفوظ بوده و شرکت نسبت به بکارگیری از امن ترین و مطمین ترین تکنولوژی نرم افزاری جهت استفاده از سایت متعهد می باشد.

 

نحوه ثبت شکایات مشتریان

خریداران و مصرف کنندگان می توانند از طریق تماس با پشتیبانی  09164435280 شکایت خود را به فروشگاه اعلام کنند یا در صفحه شکایات برای فروشگاه تیکت ارسال کنند.